Vlakovi će u Zagrebu juriti dvostruko brže: 140 km na sat

Bez autora
Nov 27 2013

U tijeku je priprema novog voznog reda Hrvatskih željeznica 2013./2014. godine koji bi se trebao početi primjenjivati sredinom prosinca, a na njega će, prvi put otkako HŽ postoji, bitno utjecati povećanje brzine vlakova. Vlakovi će zbog novog signalno-sigurnosnog uređaja te stavljanja u funkciju dionice Borongaj – Dugo Selo, Velika Gorica – Turopolje i Glavni kolodvor – Klara, koje su u remontu, sa sadašnjih 70 kilometara na sat ubrzati na 140 kilometara na sat, a time bi se trebalo eliminirati i kašnjenje prigradskih vlakova. Putnici će konačno moći uživati u blagodati novog sustava. Projekt zamjene signalno-sigurnosnog uređaja vrijednog 12,6 milijuna eura financirao se nepovratnim sredstvima iz IPA fonda Europske unije, a započeo je 2010. godine. Sustav se morao mijenjati jer su se donedavno koristili onim iz 1940. Novi je sustav potpuno kompjutoriziran, a najviše se rad olakšao prometnicima, koji su sav promet regulirali ručno.

Vlakovi će u Zagrebu juriti dvostruko brže: 140 km na satU tijeku je priprema novog voznog reda Hrvatskih željeznica 2013./2014. godine koji bi se trebao početi primjenjivati sredinom prosinca, a na njega će, prvi put otkako HŽ postoji, bitno utjecati povećanje brzine vlakova.

Vlakovi će zbog novog signalno-sigurnosnog uređaja te stavljanja u funkciju dionice Borongaj – Dugo Selo, Velika Gorica – Turopolje i Glavni kolodvor – Klara, koje su u remontu, sa sadašnjih 70 kilometara na sat ubrzati na 140 kilometara na sat, a time bi se trebalo eliminirati i kašnjenje prigradskih vlakova, kažu iz HŽ Infrastrukture.

– Putnici će konačno moći uživati u blagodati novog sustava – kažu iz HŽ Infrastrukture.

Projekt zamjene signalno-sigurnosnog uređaja vrijednog 12,6 milijuna eura financirao se nepovratnim sredstvima iz IPA fonda Europske unije, a započeo je 2010. godine.

Sustav se morao mijenjati jer su se donedavno koristili onim iz 1940. Novi je sustav potpuno kompjutoriziran, a najviše se rad olakšao prometnicima, koji su sav promet regulirali ručno. Sada sustav sam izračunava rutu vlaka ovisno o početnoj i krajnjoj točki, a s pomoću meteorološke stanice, ako je potrebno, automatski će se uključivati i grijači tračnica.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik